četvrtak, ožujka 26, 2009

Život

Život je stalni proces stvaranja. Mi svoju stvarnost stvaramo svake minute. Odluka koju danas donesemo nije uvijek ono što bi izabrali sutra. Tajna je u tome DA SE STALNO IZABIRE ISTO. Uvijek iznova sve dok se naša volja ne pokaže u našoj stvarnosti. Sa svakom promjenom mišljenja, mjenja se pravac kretanja cijelog svemira. Kad odlučimo nešto - stavljamo svemir u pokret. U taj proces, uključene su sile koje su izvan domašaja naših mogućnosti shvaćanja. Te sile i taj proces dio su izuzetne mreže interaktivnih energija koje čine cjelokupnost postojanja koju nazivamo samim životom. Budimo dosljedni i jednodušni u pogledu određenih stvari. I ne skrećimo pažnju dok to ne ostvarimo. Ostanimo usredotočeni, usmjereni. To je ono što se podrazumijeva pod izrazom ISKREN, ČESTIT.
Ako nešto odaberemo, odaberimo to sa svim svojim srcem. Nemojmo biti strašljivi, malodušni. Nastavimo dalje, prema cilju. Budimo odlučni. Ne prihvaćajmo NE kao odgovor.
Čovjek je kreativno biće, može imati sve što odabere, ali može i ne dobiti ništa od onog što želi. Sam čin željenja je izjava upućena svemiru - deklaracija istine - koju svemir zatim predočuje u našu stvarnost.
Pri donošenju odluke treba voditi računa samo o jednoj stvari: TKO SAM JA - TKO SAM ODABRAO BITI!!!

Ukratko, i da ne kompliciram, naše su misli dovoljno jake da isprovociraju svemir da ih i ostvari. Znači, ako dovoljno priželjkujemo (aktivno) da nam se nešto desi, to će nam se i desiti. Ako je to nešto bilo nešto dobro, potom treba svemiru zahvaliti.
DUŠA KREIRA - UM REAGIRA. DUŠA RAZUMIJE ŠTO TVOJ UM NE MOŽE POJMITI.
Disturbed mermaid

Nema komentara: