nedjelja, ožujka 08, 2009

BOL RASTANKA, BOL, ODNOS ŽENE I MUŠKARCA, ULOGA ŽENE

Potpuno je jasno koliko nemira i bola donosi ovako značajna odluka. Razdoblje u kome sazrijeva ova odluka je teško. Ali, poslije je normalno u takvoj situaciji doživljavati bolna i dvosmislena osjećanja. ALI, MA KAKO BOL BILA JAKA - PREŽIVI SE. To se može usporediti sa oporavkom poslije teške operacije : u početku rana mnogo boli, ali kad-tad zacijeli.
Odnos koji uništava može ,na duži rok, biti mnogo gori nego privremena bol zbog rastanka, jer je kao otvorena rana, stalno se gnoji i nikako da zacijeli.
Emotivni rastanak je teži od svega. To je kao smrt u porodici. To je smrt nade, načina života i osobe kao dijela para koji su dvije osobe sačinjavale. Kao i svaka smrt i ova se mora ožaliti. Ako se ne ožali, vratit će se i progoniti nas. Jedino se kroz patnju može ozdraviti. Tada treba vikati, plakati, udarati šakama po jastuku, i što je najvažnije : pobrinuti se za podršku, potporu ili prijateljsku pomoć. Obratiti se za pomoć kad je potrebna znak je snage, a predati se starom unutrašenjem glasu koji prekorijeva zato što se pati, znak je slabosti.


NAŠA JE DUŽNOST DA, KAO SUVREMENE ŽENE SE DRŽIMO ONOGA ŠTO NAS ČINI JEDINSTVENIMA A TO JE INTUICIJA, ZATIM UŽIVANJA U OSJEĆAJIMA I JAKIM EMOCIJAMA I NAŠE SPOSOBNOSTI DA SE BRINEMO O DRUGIMA, A DA SE ODREKNEMO ONIH SAMOPORIČUĆIH PONAŠANJA KOJA NAM NISU DONIJELA DOBRA.

Biti ŽENA više ne znači morati biti pasivna, poslušna i poricati sebe. Ali, to nikako ne znači da treba postati "počasni muškarac" oponašajući tradicionalno muško ponašanje.
Nema nikakve proturječnosti između nježne žene, spremne na davanje i vođenje brige o drugima s jedne i ponašanja u svom interesu s druge strane. Najljepši dar koji možemo podariti sebi ( i muškarcu s kojim ste) je osjećanje samovrijednosti.
U ljubavi, povjerenju MOŽE i NE MORA biti bezgranično i bezuvjetno.
Najiskrenije se zakunemo u vječnu ljubav, a iza sljedećeg ugla dočeka nas posve neočekivano ljubav i u obliku groma obori nas na zemlju.
Zato NE TREBA NIKAD u obliku uvjeta moliti za bezgranično povjerenje ( to je mala utopija)
vOLI VAS VAŠA MERMAID

1 komentar:

Mizi Margueron kaže...

Pozdrav Zovem se Džejla Šemsudin, iz Bijeljina sam, ali se preselim u London sa suprugom. Bio sam povrijeđen i slomljen kada je u mom braku prije sedam mjeseci nastao veliki problem između mene i mog muža. tako grozan da je slučaj odveo na sud. Rekao je da više nikada ne želi ostati sa mnom i da me više ne voli. Pa se spakovao iz kuće i natjerao mene i djecu da prođu kroz ozbiljne bolove. Pokušao sam sve prilike da ga vratim nakon puno prosjačenja, ali sve je bilo beskorisno i potvrdio je da je doneo svoju odluku i da me više nikada nije htio vidjeti. Tako sam se jedne večeri, kad sam se vratio s posla, upoznao svog starog prijatelja koji me je pitao o mom mužu. Pa sam mu sve objasnio, pa mi je rekao da jedini način da povratim muža je da posjetim pravopisnu glumu zvanu DrIgbinovia, jer je i njemu to zaista uspjelo. Tako da nikad nisam vjerovao u pravopis, ali nisam imao izbora nego da slijedim njegov savjet. Zatim mi je dao adresu e-pošte doctorigbinovia93@gmail.com za pravopisnu glumu koju je posjetio. Tako sam sljedećeg jutra poslao e-poštu na adresu koju mi ​​je dao, a pravopisni uvjeti su me uvjeravali da ću dva dana dobiti muža. Kakva fantastična izjava !! Nikad nisam razmišljao pa je razgovarao sa mnom i rekao mi sve što trebam učiniti. Onda sam sledećeg jutra, tako iznenađujuće, moj muž koji me nije zvao zadnjih 7 meseci nazvao da najavim da se vraća. Kako je divno!! Tako je bilo i on se vratio istog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se zbog svoje greške i zbog boli koji je nanio meni i našoj djeci. Od tog dana, naša veza je sada bila jača nego ranije, uz pomoć DrIgbinovia-a. Dakle, ja ću vas konsultovati ako imate problema s njim, dajem vam 100% garanciju da će vam on pomoći. nazovite ga ili mu dodajte na Whats-app: +2348144480786 vrlo veliko zahvaljujući Drigbinovia ..!