četvrtak, ožujka 26, 2009

Glazba-lijek za depresiju

U najtežim trenucima, kad je bezvoljnost i praznina na vrhuncu,
jedino što me može koliko toliko oraspoložiti je glazba.
To je najbolji lijek za depresiju i ništa drugo ne djeluje
tako dobro kao slušanje glazbe.
*************************************
Muzikoterapija je poznata u liječenju bolesti općenito, ali neću sad sa te strane već s iskustvene.

Moja priča - udara u glavu ko šampanjac.

Inače obožavam lagani metal, rock, pop itd., ali sam u nekim trenucima najgorih napadaja panike i osjećaja beznađa znala pronaći neku radio stanicu sa turbo narodnjacima, folkom ili ne znam kako bih to nazvala. Ima pjesama da poželiš žile rezati, ali eto prije nekoliko godina bila je hit pjesma Udaraš u glavu ko šampanjac. Puštali su je na toj radio Banovini 100 puta dnevno. Zaljepila sam se za tu pjesmu kao pijan plota. Čak mi je i dijete pjevušilo tu pjesmu. Meni užasno, a nas dvije zapjevamo - udara u glavu ko šampanjac, tvoje malo lepo koleno..... smiješno, ali istinito.
Sad sam na Da te pismom mogu zvati, pustim je na sav glas i revem kao magare, ispušem se, izbacim negativne emocije.
Od samog slušanja nemam ništa, moram pjevati i plesati, onda je to to.
Uglavnom odgovaraju mi i dižu me snažne, jake pjesme. Laganice me bacaju u još veći očaj.
***************************************************

Nema komentara: